Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vettiga ord från Wester!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="eHogstrom" data-source="post: 831601" data-attributes="member: 76398"><p>/rant.</p><p>Nu var det dags igen...</p><p>Jwester måste börja acceptera att han inte är bäst i världen och att allt inte handlar om att vinna.</p><p></p><p>Måste vi ens ha tävlingar och vad spelar det för roll om pro's och "amatörer" åker tillsammans?</p><p>Måste vi ha proffsatleter? Det kommer fortfarande finnas någon som är bäst även fast personen i frågan kanske inte lever på skidåkning. Tricket med mest snurrar och volter borde inte resultera i vinst bara för att det är just svårt att göra, håller dock med om att det blir knepigt att döma en tävling på enbart stil.</p><p></p><p>[MEDIA=vimeo]7416704[/MEDIA]</p><p>Väldigt sällan man ser Nollies och butters i tävlingar för den delen, för att inte tala om alleyoops..</p><p>Skön underton han alltid lyckas med i dom få inlägg jag läst, gangstah illin 540, baggyness of clothes osv osv. Ska nog skaffa en blogg och gnälla om hur jag inte gillar att vissa skidåkare har kläder som slutar vid rätt ställen och hur dom gör vanilj-doublecorkar. /Kanske rant</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="eHogstrom, post: 831601, member: 76398"] /rant. Nu var det dags igen... Jwester måste börja acceptera att han inte är bäst i världen och att allt inte handlar om att vinna. Måste vi ens ha tävlingar och vad spelar det för roll om pro's och "amatörer" åker tillsammans? Måste vi ha proffsatleter? Det kommer fortfarande finnas någon som är bäst även fast personen i frågan kanske inte lever på skidåkning. Tricket med mest snurrar och volter borde inte resultera i vinst bara för att det är just svårt att göra, håller dock med om att det blir knepigt att döma en tävling på enbart stil. [MEDIA=vimeo]7416704[/MEDIA] Väldigt sällan man ser Nollies och butters i tävlingar för den delen, för att inte tala om alleyoops.. Skön underton han alltid lyckas med i dom få inlägg jag läst, gangstah illin 540, baggyness of clothes osv osv. Ska nog skaffa en blogg och gnälla om hur jag inte gillar att vissa skidåkare har kläder som slutar vid rätt ställen och hur dom gör vanilj-doublecorkar. /Kanske rant [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vettiga ord från Wester!
Tillbaka
Topp