Vi behöver dig!

STORPOTATEN

Aktiv medlem
Vi behöver dig!
Du med racerförar tendenser som kan köra otrötterligt och oklanderligt i oändlighet samt innehavare av firmans bensinkort.

You Are The One!

Skämt åsido så nöjer vi oss nog med en person som har körkort och är på väg till Alperna den 7:e februari. Vi åker då till La Plagne så nånstans på vägen är ju att föredra men små avstickare är helt ok det med. Färden kommer att företas i en lyxbil av rang. Namnet Magneten borgar för att detta stämmer!

Vi som åker är jag samt Hawk100. Två långa herrar i sina bästa år. Är bland annat väldigt erfarna inom sporterna Fifty-Fifty och Tummen.

Var inte rädd, vi bits!
/D

Vi behöver dig!
Tjena..

Ska åka ner till chamonix i början av februari...närmare bestämt den 1:a har vi vår lägenhet ifrån...så om ni kan tänka er att dra ner lite tidigare så e det intressant...vi e tre som ska ner å har kort allihopa...så om det funkar för er skicka ett svar...

// Martin

Vi behöver dig!
Tjenaretjenare
Jonathan va namnet...
Har planer på att tassa ner till France vid denna tid, fett schysst.

Men de e här mitt problem kommer in, jag är pygme o har ej lärt mig hur man åker buss......

Mmm, nu e de ju som tur ej så här, där emot bangar jag ej att kör ner i magneten för körkort d har jag å behov av en rajd ner till puderlandet e jag intresserad av. Hör av sig!

Mvh en nyfiken sparv.

Ps Vad är "magneten" DS

Tillbaka
Topp