Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Vi har boende, har du? - Val Thorens säsong 11/12
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="EFrancke" data-source="post: 905783" data-attributes="member: 91484"><p>Hej alla glada!</p><p>Jag, Emma 19 år och min vän Mikaela 20 år, båda från Stockholm ska spendera följande vintersäsong i Val Thorens. Vi har en lägenhet för fyra pers och som ni ser är vi endast två st än så länge. Därför söker vi två till sköna lirare som är inne på att stanna hela säsongen för att åka skidor/jobba/chilla. Vi ser helst att du/ni är ansvarsfull, kan bidra med en grym energi och allmänt glad.</p><p></p><p>Lägenheten vi har ligger på ca 21000 sek/pers/säsong och är en lägenhet på ca 30kvm med "kök", våningssäng och bäddsoffa (och egen toalett förstås). </p><p></p><p>Låter detta intressant? Så får du gärna skicka ett PM till mig eller Mikaela (Sturen här på freeride) och berätta lite mer om vem du är (egenskaper, meriter), vad du vill få ut av säsongen och om du varit på säsong tidigare.</p><p></p><p>Vi beräknar dra ner runt den 18-20 nov! Flyg/tåg/buss/gå/simma/cykla har vi inte riktigt bestämt än. </p><p></p><p>Ha det gott!! </p><p></p><p>/Emma F</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="EFrancke, post: 905783, member: 91484"] Hej alla glada! Jag, Emma 19 år och min vän Mikaela 20 år, båda från Stockholm ska spendera följande vintersäsong i Val Thorens. Vi har en lägenhet för fyra pers och som ni ser är vi endast två st än så länge. Därför söker vi två till sköna lirare som är inne på att stanna hela säsongen för att åka skidor/jobba/chilla. Vi ser helst att du/ni är ansvarsfull, kan bidra med en grym energi och allmänt glad. Lägenheten vi har ligger på ca 21000 sek/pers/säsong och är en lägenhet på ca 30kvm med "kök", våningssäng och bäddsoffa (och egen toalett förstås). Låter detta intressant? Så får du gärna skicka ett PM till mig eller Mikaela (Sturen här på freeride) och berätta lite mer om vem du är (egenskaper, meriter), vad du vill få ut av säsongen och om du varit på säsong tidigare. Vi beräknar dra ner runt den 18-20 nov! Flyg/tåg/buss/gå/simma/cykla har vi inte riktigt bestämt än. Ha det gott!! /Emma F [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Vi har boende, har du? - Val Thorens säsong 11/12
Tillbaka
Topp