Vi har boende i Val Thorens

freeride_nu

Aktiv medlem
Vi ar tva killar som har en studio i Val Thorens. Det finns tva platser kvar. Den kostar 45000 FFR for hela sasongen for alla fyra tillsammans. Inkl el och vatten.
Ring oss.
Anders : +33675154622 el +46739805517
Arvid : +33675154615 el +46703252281

Tjena snögalningar!!

Jag och en polare 23-24 år tänker sticka ner i början,mitten av feb och stanna säsongen ut så vi är skitsugna på att dela boende med er Maila på snabaa@hotmail.com om platserna fortafarande är lediga eller om ni vet om nåt annat...
Tack på förhand johan

Hallåå!!
Vi är två som kommer ner den 19 januari, vi letar boende from den 26 januari till cirka 10 april. Släng gärna i väg ett mail, om det fortfarande finnns plats kvar.
Ha det bra!!

Jag är på väg att dra iväg och säsonga men har inte riktigt bestämt var. Försöker få tag på ett ställe där man kan bo rel. billigt och möjligheterna att få ett jobb finns?
Har ni fullt redan? Hur ser chanserna ut att få jobb? Talar ej franska men har tidigare jobbat en del som servitris. Maila gärna ett svar:
susanneag@yahoo.com

Tja behöver boende v. 4-5 + lite helger. Jag & en polare ska plugga i Chambéry...Maila gärna tillbaka om plats och priser....

Jag är i VT v.5 bor på TAngo, sedan om det är bra snö är jag intresserad av att bo v.6. maila om det finns golvplats eller liknande. Jag kommer att ha bil på plats som är tillgänglig för utflykter......
Telefon mobil 08 635 8066

Tillbaka
Topp