Vi har boende i Verbier

ssss

Ny medlem
Vi har boende i Verbier
Tjena! Vi (Acke, Kådd +vänner) letar efter nån skön lirare som vill fylla ut vårt boende i Verbier mellan 15/1 och 22/4.

Om boendet: Hyran kommer att landa på mellan 13 och 15 papp per pers beroende på hur mycket vi lyckas skinna våra besökande vänner på. 15/1 till 19/3 bor vi trångt, men äckligt centralt, 1 min från Medranliftarna 2 min från centrum. mellan 19/3 och 22/4 bor vi lite mer ocentralt, ca 15 min till fots från liftarna/centrum, men då är hyran lägre och boendet betydligt större
Om oss: 2 glada Stockholmare runt 22, plus några polare som är nere typ en månad var.

Om dig: Du vill alltså vara nere HELA den angivna perioden. Du är glad, och pallar att va "last man standing" i baren och stå först i liftkön dan efter. Åkningen är givetvis prioriterad men det ska ju festas en del också.

Hör av dig till mig Acke på freeridemail, eller ring Kådd på 073 906 50 45.

Vi har boende i Verbier
Tja låter grymt...
Vi är fyra grabbar som ska ner och sässonga men vi har ej bestämt var.. Verbier låter grymt...hur stor är lägenheten som ligger utanför byn? Hur mycket får ni betala där? Hur har ni ordnat lägenheterna hem ifrån? Vore kanon om vi kunde få lite tips så kanske vi ses nere i paradiset...

Mvh/ Jakob

Tillbaka
Topp