Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Vi har boende i Verbier
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ssss" data-source="post: 84113" data-attributes="member: 29745"><p>Tjena! Vi (Acke, Kådd +vänner) letar efter nån skön lirare som vill fylla ut vårt boende i Verbier mellan 15/1 och 22/4.</p><p></p><p>Om boendet: Hyran kommer att landa på mellan 13 och 15 papp per pers beroende på hur mycket vi lyckas skinna våra besökande vänner på. 15/1 till 19/3 bor vi trångt, men äckligt centralt, 1 min från Medranliftarna 2 min från centrum. mellan 19/3 och 22/4 bor vi lite mer ocentralt, ca 15 min till fots från liftarna/centrum, men då är hyran lägre och boendet betydligt större</p><p>Om oss: 2 glada Stockholmare runt 22, plus några polare som är nere typ en månad var.</p><p></p><p>Om dig: Du vill alltså vara nere HELA den angivna perioden. Du är glad, och pallar att va "last man standing" i baren och stå först i liftkön dan efter. Åkningen är givetvis prioriterad men det ska ju festas en del också.</p><p></p><p>Hör av dig till mig Acke på freeridemail, eller ring Kådd på 073 906 50 45.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ssss, post: 84113, member: 29745"] Tjena! Vi (Acke, Kådd +vänner) letar efter nån skön lirare som vill fylla ut vårt boende i Verbier mellan 15/1 och 22/4. Om boendet: Hyran kommer att landa på mellan 13 och 15 papp per pers beroende på hur mycket vi lyckas skinna våra besökande vänner på. 15/1 till 19/3 bor vi trångt, men äckligt centralt, 1 min från Medranliftarna 2 min från centrum. mellan 19/3 och 22/4 bor vi lite mer ocentralt, ca 15 min till fots från liftarna/centrum, men då är hyran lägre och boendet betydligt större Om oss: 2 glada Stockholmare runt 22, plus några polare som är nere typ en månad var. Om dig: Du vill alltså vara nere HELA den angivna perioden. Du är glad, och pallar att va "last man standing" i baren och stå först i liftkön dan efter. Åkningen är givetvis prioriterad men det ska ju festas en del också. Hör av dig till mig Acke på freeridemail, eller ring Kådd på 073 906 50 45. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Vi har boende i Verbier
Tillbaka
Topp