Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vi måste snacka om klimatproblemen. (Eller far och flyg med huvudet ner i snön)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jadeK2" data-source="post: 1137101" data-attributes="member: 159709"><p>Ok, jag kommer inte vara den populära kille här då men jag satt och läste lite vad WTO och andra har att säga ang. Köttet och stackars kor mm. Som jag ser det så det är inget fel på stackars kossor bara överproduktionen av kött och grönt och dess hantering. Vi slänger ca 45% av kött och grönt pga EUs regler för klassning och utseendet av mat. Som jag ser det en ko på en grön kull,e skadar inte miljön pga att gräs är bara liten del av dieten.Tillskotten mm transport, slängande av mat, överproduktion,hanteringen med dessa kostnader.</p><p>Ps. Älskar stek med kall öl. Kan ej gå vegan.</p><p>Nu kan ni köra över mina åsikter om ni vill.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jadeK2, post: 1137101, member: 159709"] Ok, jag kommer inte vara den populära kille här då men jag satt och läste lite vad WTO och andra har att säga ang. Köttet och stackars kor mm. Som jag ser det så det är inget fel på stackars kossor bara överproduktionen av kött och grönt och dess hantering. Vi slänger ca 45% av kött och grönt pga EUs regler för klassning och utseendet av mat. Som jag ser det en ko på en grön kull,e skadar inte miljön pga att gräs är bara liten del av dieten.Tillskotten mm transport, slängande av mat, överproduktion,hanteringen med dessa kostnader. Ps. Älskar stek med kall öl. Kan ej gå vegan. Nu kan ni köra över mina åsikter om ni vill. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vi måste snacka om klimatproblemen. (Eller far och flyg med huvudet ner i snön)
Tillbaka
Topp