Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
vi söker boende i st.anton.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="CarrOSo" data-source="post: 228877" data-attributes="member: 64403"><p>Hej </p><p>Jag och en tjejkompis ska åka ner till st.anton i januari och vara kvar där i en säsong. </p><p>Vi har ännu inte fixat något boende. Är det svårt att fixa boende när man väl är nere och blir det dyrare än om man skulle fixa det hemifrån innan man åker ner? Är det någon som har två platser kvar att hyra ut eller är det någon/några som behöver två inneboende? </p><p></p><p>mvh </p><p>Carro</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="CarrOSo, post: 228877, member: 64403"] Hej Jag och en tjejkompis ska åka ner till st.anton i januari och vara kvar där i en säsong. Vi har ännu inte fixat något boende. Är det svårt att fixa boende när man väl är nere och blir det dyrare än om man skulle fixa det hemifrån innan man åker ner? Är det någon som har två platser kvar att hyra ut eller är det någon/några som behöver två inneboende? mvh Carro [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
vi söker boende i st.anton.
Tillbaka
Topp