Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Vi söker en inneboende i St Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Skurt" data-source="post: 376144" data-attributes="member: 36674"><p>Tja!</p><p>Vi är två goa 20åriga killar som söker en person, kille som tjej, som vill dela ett boende i St. Anton med oss. </p><p>Det är en lägenhet på 45 kvm, med ett rum med en enkelsäng och ett rum med en dubbelsäng. Lägenheten ligger centralt, ca 15 min till fots från centrala St. Anton.</p><p>Vi har boendet från 18 nov. till 1maj, och det kostar 7000 euro för hela säsongen. </p><p>Vi har även en plats kvar i min bil så resan ner är fixad. Vi bor för övrigt i Östergötland.</p><p></p><p>Vi behöver svar snarast, så först till kvarn gäller.</p><p></p><p>Hör av er gott folk!</p><p></p><p>Anders o Berra</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Skurt, post: 376144, member: 36674"] Tja! Vi är två goa 20åriga killar som söker en person, kille som tjej, som vill dela ett boende i St. Anton med oss. Det är en lägenhet på 45 kvm, med ett rum med en enkelsäng och ett rum med en dubbelsäng. Lägenheten ligger centralt, ca 15 min till fots från centrala St. Anton. Vi har boendet från 18 nov. till 1maj, och det kostar 7000 euro för hela säsongen. Vi har även en plats kvar i min bil så resan ner är fixad. Vi bor för övrigt i Östergötland. Vi behöver svar snarast, så först till kvarn gäller. Hör av er gott folk! Anders o Berra [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Vi söker en inneboende i St Anton
Tillbaka
Topp