Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Vi söker en pers som kan bo med oss i Chamonix!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rustan" data-source="post: 96292" data-attributes="member: 43379"><p>TJA!</p><p>Vi är två killar på 19 år från Stockholm och en kille på 22 från Halmstad som har en lägenhet med 4 bäddar i Chamonix (Argentiere), vi söker 1 st som vill bo med oss 1/1-05 t.o.m. 30/4-05.</p><p>Lägenheten är nyrenoverad och i bra skick. Allt porslin, bestick och möbler är helt nyinköpta och oanvända.</p><p>Lägenheten ligger 400 m från liften i Grand Montet.</p><p>Busshållsplatsen ligger bara runt hörnet på huset om man vill ta sig in till Chamonix centrum eller något annat liftsystem.</p><p>Hyran på lägenheten ligger på 950€ i månaden, ca 2100 kr/person i månaden, förutsatt att vi är 4st som bor i lägenheten. </p><p>I hyran ingår alla avgifter samt el så länge denna inte överstiget 50€</p><p></p><p>Hör av er!</p><p></p><p>0736 93 39 53</p><p>eller maila rustanblomqvist@hotmail.com</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rustan, post: 96292, member: 43379"] TJA! Vi är två killar på 19 år från Stockholm och en kille på 22 från Halmstad som har en lägenhet med 4 bäddar i Chamonix (Argentiere), vi söker 1 st som vill bo med oss 1/1-05 t.o.m. 30/4-05. Lägenheten är nyrenoverad och i bra skick. Allt porslin, bestick och möbler är helt nyinköpta och oanvända. Lägenheten ligger 400 m från liften i Grand Montet. Busshållsplatsen ligger bara runt hörnet på huset om man vill ta sig in till Chamonix centrum eller något annat liftsystem. Hyran på lägenheten ligger på 950€ i månaden, ca 2100 kr/person i månaden, förutsatt att vi är 4st som bor i lägenheten. I hyran ingår alla avgifter samt el så länge denna inte överstiget 50€ Hör av er! 0736 93 39 53 eller maila rustanblomqvist@hotmail.com [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Vi söker en pers som kan bo med oss i Chamonix!
Tillbaka
Topp