Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Vi som ska till Val d'Isere 11/12 @facebook
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Axel-F" data-source="post: 922869" data-attributes="member: 101618"><p>Tjena! </p><p></p><p>Bra idé att starta gruppen och tråden, Adrian!</p><p>Axel heter jag och kommer vara nere i Valdis med 3 polare under säsongen. Vi är barndomsvänner uppväxta i Stockholm som gick ut gymnasiet sommaren -11. Det blir första gången vi säsongar och vi hoppas på mycket Sol, Snö och Sprit. Vi håller precis på att kolla boende. Två av kompisarna, Rikard och Markus är där nere nu och det lutar mot en fyra-bäddars-lägenhet i Val d'Isere centrum. Jag själv och den tredje vännen som också heter Marcus åker ner den 13e december. Just nu jobbar vi och tjänar in de sista slantarna.</p><p></p><p>Jag åker främst ner för att puder är det bästa jag vet. Jag går gärna på tur för att hitta de bästa åken och är säker på att jag inte är ensam om det...</p><p></p><p>Vi lär synas!</p><p></p><p>Peace</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Axel-F, post: 922869, member: 101618"] Tjena! Bra idé att starta gruppen och tråden, Adrian! Axel heter jag och kommer vara nere i Valdis med 3 polare under säsongen. Vi är barndomsvänner uppväxta i Stockholm som gick ut gymnasiet sommaren -11. Det blir första gången vi säsongar och vi hoppas på mycket Sol, Snö och Sprit. Vi håller precis på att kolla boende. Två av kompisarna, Rikard och Markus är där nere nu och det lutar mot en fyra-bäddars-lägenhet i Val d'Isere centrum. Jag själv och den tredje vännen som också heter Marcus åker ner den 13e december. Just nu jobbar vi och tjänar in de sista slantarna. Jag åker främst ner för att puder är det bästa jag vet. Jag går gärna på tur för att hitta de bästa åken och är säker på att jag inte är ensam om det... Vi lär synas! Peace [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Vi som ska till Val d'Isere 11/12 @facebook
Tillbaka
Topp