Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Vi som skall till Fernie
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hallenberg" data-source="post: 474950" data-attributes="member: 3075"><p>Priserna verkar ligga runt 8000 just nu (gjorde en snabb sökning på flygstolen.se). Bäst är nog att använda sig av en nätresebyrå och boka den vägen. Priser och framförallt flygtider kan variera ganska mycket beroende på vilka dagar man väljer också, själv anpassade jag mina resdagar efter när jag tyckte det såg bra ut. Palla 4-timmars mellanlandningar...</p><p></p><p>Lufthansa, Air Canada och SAS är alla med i Star Alliance så deras priser är nog ganska samma. Ofta är det rent av så att det är samma flyg, dvs du köper en SAS-biljett men flyger i praktiken med ett Air Canada-plan på uppdrag av SAS.</p><p></p><p>Angående bagage vet jag inte om det kan variera, vill du vara säker är det lika bra att kolla med flygbolaget direkt. Förra året var regeln "två kollin á max 20 kg var + handbagage" som gällde "för alla transatlantiska flygningar", oavsett om det var skidor eller en kompakt klump bly, har svårt att tro att det är någon skillnad i år.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hallenberg, post: 474950, member: 3075"] Priserna verkar ligga runt 8000 just nu (gjorde en snabb sökning på flygstolen.se). Bäst är nog att använda sig av en nätresebyrå och boka den vägen. Priser och framförallt flygtider kan variera ganska mycket beroende på vilka dagar man väljer också, själv anpassade jag mina resdagar efter när jag tyckte det såg bra ut. Palla 4-timmars mellanlandningar... Lufthansa, Air Canada och SAS är alla med i Star Alliance så deras priser är nog ganska samma. Ofta är det rent av så att det är samma flyg, dvs du köper en SAS-biljett men flyger i praktiken med ett Air Canada-plan på uppdrag av SAS. Angående bagage vet jag inte om det kan variera, vill du vara säker är det lika bra att kolla med flygbolaget direkt. Förra året var regeln "två kollin á max 20 kg var + handbagage" som gällde "för alla transatlantiska flygningar", oavsett om det var skidor eller en kompakt klump bly, har svårt att tro att det är någon skillnad i år. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Vi som skall till Fernie
Tillbaka
Topp