Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Vi som skall till Fernie
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="max_mildh" data-source="post: 475426" data-attributes="member: 87594"><p>Jag gick direkt till en resebyro i stan... Men det kan man väll inte säga att det är det billigaste sättet att gå till väga... Jag får mina biljetter lite extra billigt i och med att vi känner ägarna till resebyrån (tror jag). Jag kan tänka mig att det finns vissa biljetter som dom inte plockar ut till vanliga kunder och dom har jag tillgång till (=...</p><p></p><p>Jag har försökt att läsa på om det där med bagage, men jag tror inte jag sett något om storlek på kollie (mått). vikten tror jag är 42kg över två kollin... </p><p></p><p>Finns det någon som vet om det blir extra pröjs för snowboardväska? (typ den är ju lång och otymplig och så)</p><p></p><p>MVH Max Mildh</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="max_mildh, post: 475426, member: 87594"] Jag gick direkt till en resebyro i stan... Men det kan man väll inte säga att det är det billigaste sättet att gå till väga... Jag får mina biljetter lite extra billigt i och med att vi känner ägarna till resebyrån (tror jag). Jag kan tänka mig att det finns vissa biljetter som dom inte plockar ut till vanliga kunder och dom har jag tillgång till (=... Jag har försökt att läsa på om det där med bagage, men jag tror inte jag sett något om storlek på kollie (mått). vikten tror jag är 42kg över två kollin... Finns det någon som vet om det blir extra pröjs för snowboardväska? (typ den är ju lång och otymplig och så) MVH Max Mildh [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Vi som skall till Fernie
Tillbaka
Topp