Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Vi som skall till Fernie
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="annaBirchgrove" data-source="post: 475678" data-attributes="member: 72042"><p>Vad gäller priser och bagage är det olika beroende på vilket flygblag du åker med. Vanligt är, för over sea biljetter att du får ha två väskor på ca 23 kg var. Vissa flygbolag har gratis skidbagag, tex british airlines, star aliens får du betala ca 500 kr om jag inte har fel... Men ring och kolla vad som gäller för dej!</p><p></p><p>Ang ta sej från calgary till Fernie så är det så att Greyhound inte stannar i Fernie längre... Eller i allafall inte denna vecka.. du måste åka till cranbrook och typ få nån och hämta dej där eller nått... Det är fortfarande lite oklart, men jag har inte sett nån greyhound på en vecka och jag bor precis där den brukar stanna så.. Anledningen ska tydligen vara att Park Place Lodge som förut hade hand om allt med greyhound har sagt ifrån sej det. Men enligt greyhond så letar de nytt ställe att stanna på...</p><p></p><p>Och när det gäller jobba kan du alltid få jobb som typ ticket checker eller nått på berget, folk jobbar et tag och sen tröttnar de så runt jul behöver de säker fler arbetare... I stan är det svårare att få jobb...</p><p></p><p>Annars kan jag berätta att halloween var galet och att Movember har börjat i byn, så bli inte rädd om alla killar ni ser har mustach det är för a good cause! (prostate cancer) Ingen snö i byn än och inte mycket på berget heller.. Men det ska bli kallt i helgen så det är bara och hålla tummarna!</p><p></p><p>peace</p><p>anna</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="annaBirchgrove, post: 475678, member: 72042"] Vad gäller priser och bagage är det olika beroende på vilket flygblag du åker med. Vanligt är, för over sea biljetter att du får ha två väskor på ca 23 kg var. Vissa flygbolag har gratis skidbagag, tex british airlines, star aliens får du betala ca 500 kr om jag inte har fel... Men ring och kolla vad som gäller för dej! Ang ta sej från calgary till Fernie så är det så att Greyhound inte stannar i Fernie längre... Eller i allafall inte denna vecka.. du måste åka till cranbrook och typ få nån och hämta dej där eller nått... Det är fortfarande lite oklart, men jag har inte sett nån greyhound på en vecka och jag bor precis där den brukar stanna så.. Anledningen ska tydligen vara att Park Place Lodge som förut hade hand om allt med greyhound har sagt ifrån sej det. Men enligt greyhond så letar de nytt ställe att stanna på... Och när det gäller jobba kan du alltid få jobb som typ ticket checker eller nått på berget, folk jobbar et tag och sen tröttnar de så runt jul behöver de säker fler arbetare... I stan är det svårare att få jobb... Annars kan jag berätta att halloween var galet och att Movember har börjat i byn, så bli inte rädd om alla killar ni ser har mustach det är för a good cause! (prostate cancer) Ingen snö i byn än och inte mycket på berget heller.. Men det ska bli kallt i helgen så det är bara och hålla tummarna! peace anna [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Vi som skall till Fernie
Tillbaka
Topp