Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vi startar en egen skidtidning!!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="George_Hagi" data-source="post: 91892"><p>Låter ju som det finns lite intresse iallafall... finns många ideer ovan som jag gillar, bygg om bummarbilen, säsongsreportage mm det är sånt vill jag läsa i åka skidor, men det har jag insett nu att det får jag inte, det enda de verkar intresserade av är att kopiera tidigare års tidningar och ändra typsnittet och layouten i övrigt litegrann. Jag är seriös med ideen och tror att det kan finnas en marknad för projektet, att målgruppen är alla utförsåkare oavsett vad man tar sig nerför berget med är självklart, vi har ju ändå en fundamental sak gemensamt SNÖ!! Uttrycket livsstilstidning är uttjatat men det är ändå åt det hållet jag tänkt mig. Att trycka en tidning behöver inte vara så dyrt, det är att få publicitet och intresse för att prenumerera som kostar, men jag tror det finns en marknad bland annonsörer med, och ett samarbete med freeride på något sätt som någon nämner här ovanför är ingen dum ide att försöka få till. Om någon är seriöst intresserad ta kontakt med mig så kan vi diskutera vidare, fortsätt gärna också spåna vidare här i forumet.</p><p></p><p>Jag inser att man aldrig kommer att bli rik på detta, men fyfan va kul man skulle kunna ha medans man samtidigt har råd att käka!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="George_Hagi, post: 91892"] Låter ju som det finns lite intresse iallafall... finns många ideer ovan som jag gillar, bygg om bummarbilen, säsongsreportage mm det är sånt vill jag läsa i åka skidor, men det har jag insett nu att det får jag inte, det enda de verkar intresserade av är att kopiera tidigare års tidningar och ändra typsnittet och layouten i övrigt litegrann. Jag är seriös med ideen och tror att det kan finnas en marknad för projektet, att målgruppen är alla utförsåkare oavsett vad man tar sig nerför berget med är självklart, vi har ju ändå en fundamental sak gemensamt SNÖ!! Uttrycket livsstilstidning är uttjatat men det är ändå åt det hållet jag tänkt mig. Att trycka en tidning behöver inte vara så dyrt, det är att få publicitet och intresse för att prenumerera som kostar, men jag tror det finns en marknad bland annonsörer med, och ett samarbete med freeride på något sätt som någon nämner här ovanför är ingen dum ide att försöka få till. Om någon är seriöst intresserad ta kontakt med mig så kan vi diskutera vidare, fortsätt gärna också spåna vidare här i forumet. Jag inser att man aldrig kommer att bli rik på detta, men fyfan va kul man skulle kunna ha medans man samtidigt har råd att käka! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vi startar en egen skidtidning!!
Tillbaka
Topp