Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vi startar en egen skidtidning!!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lunchboy" data-source="post: 91897" data-attributes="member: 39109"><p>Jag tycker liksom att alla skall få skriva om det de är sugna på, och är intresserade av. Tror det blir jävligt mycket bättre då. Framför allt skall projektet antagligen inte tjäna några pengar (i allafall inte på ett tag..) och då blir det viktigt att alla som bidrar -gör det för att det är KUL!</p><p></p><p>Jag är lite inne på tanken med att trycka på papper, men då blir det samtidigt massa meck med pengar och skatt och sån skit. Kanske man skulle starta upp enklast möjligt, med en websida.</p><p>Är det någon här som är lite haj på webdesign, så kanske du kan slänga upp en extremt enkel sida, där vi kan smida planer i ett miniforum. Surt om våra bra ideer står på tryck i familjetidningen Åka Skidor, eller norska FriFlyt..</p><p>Tycker vi kan hålla diskutionen här på forumet en stund, så folk får se att det är ett projekt på G och har möjlighet att anmäla sitt intresse, samt komma med synpunkter.</p><p></p><p>Detta kan bli jävligt tufft. En produkt för entusiaster - av entusiaster!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lunchboy, post: 91897, member: 39109"] Jag tycker liksom att alla skall få skriva om det de är sugna på, och är intresserade av. Tror det blir jävligt mycket bättre då. Framför allt skall projektet antagligen inte tjäna några pengar (i allafall inte på ett tag..) och då blir det viktigt att alla som bidrar -gör det för att det är KUL! Jag är lite inne på tanken med att trycka på papper, men då blir det samtidigt massa meck med pengar och skatt och sån skit. Kanske man skulle starta upp enklast möjligt, med en websida. Är det någon här som är lite haj på webdesign, så kanske du kan slänga upp en extremt enkel sida, där vi kan smida planer i ett miniforum. Surt om våra bra ideer står på tryck i familjetidningen Åka Skidor, eller norska FriFlyt.. Tycker vi kan hålla diskutionen här på forumet en stund, så folk får se att det är ett projekt på G och har möjlighet att anmäla sitt intresse, samt komma med synpunkter. Detta kan bli jävligt tufft. En produkt för entusiaster - av entusiaster!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vi startar en egen skidtidning!!
Tillbaka
Topp