Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vi startar en egen skidtidning!!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="George_Hagi" data-source="post: 91904"><p>jag e revisor i grunden så koll på pengar, moms å sån skit fixar jag, oavsett hur ideell verksamheten blir så kommer det ju ändå att snurra pengar fram och tillbaka, det går inte att komma ifrån... egentligen är det bäst i vilket fall att köra grejen i ett handelsbolag, man får bättre översikt på grejorna och man kan nyttja förlusterna till annat oavsett...</p><p></p><p>Det som kostar med att sälja tidningar i kiosker mm är egentligen bara att man måste trycka upp en jävla massa exemplar, så mycket meck är det inte annars.. fast innan sånt blir aktuellt tycker jag man ska köra på nätet ett tag för att få upp intresse och hinna skaffa sig lite sponsorer...</p><p></p><p>Jag tycker nog namnet skall vara internationellt gångbart ändå med en .com domän, engelska kan vi ju alla och det är ju inte en liten marknad som kan öppna sig om grejen slår,</p><p></p><p>Jag e helt klart för tanken att vem som helst ska kunna skriva och publicera sitt material, men nån form av redaktion tycker jag ändå ska finnas, vi behöver kvalitetskontroll på materialet som läggs upp och det får ju organiseras på nåt sätt på sidan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="George_Hagi, post: 91904"] jag e revisor i grunden så koll på pengar, moms å sån skit fixar jag, oavsett hur ideell verksamheten blir så kommer det ju ändå att snurra pengar fram och tillbaka, det går inte att komma ifrån... egentligen är det bäst i vilket fall att köra grejen i ett handelsbolag, man får bättre översikt på grejorna och man kan nyttja förlusterna till annat oavsett... Det som kostar med att sälja tidningar i kiosker mm är egentligen bara att man måste trycka upp en jävla massa exemplar, så mycket meck är det inte annars.. fast innan sånt blir aktuellt tycker jag man ska köra på nätet ett tag för att få upp intresse och hinna skaffa sig lite sponsorer... Jag tycker nog namnet skall vara internationellt gångbart ändå med en .com domän, engelska kan vi ju alla och det är ju inte en liten marknad som kan öppna sig om grejen slår, Jag e helt klart för tanken att vem som helst ska kunna skriva och publicera sitt material, men nån form av redaktion tycker jag ändå ska finnas, vi behöver kvalitetskontroll på materialet som läggs upp och det får ju organiseras på nåt sätt på sidan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vi startar en egen skidtidning!!
Tillbaka
Topp