Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vi sväljer mycket skit
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="limegreen" data-source="post: 1025520"><p>Bra, bra med tankar, bra med engagemang! Det svåra i sammanhanget är ju att vi i väst-världen sett från helikopter antagligen inte är ett dugg bättre än Ryssland på många punkter. Ta det här med att vi har politiska/ekonomiska system där vita kostymklädda män genom egoistiska och direkt omoraliska handlingar kan fiffla vidare så att miljontals människor, och vårt klimat, blir lidande - den orättvisa resursfördelningen. Och dessa skamfläckar till s.k. män ser många som något eftertraktansvärt (jag spyr...). Att inte skolmassakerare i USA/Breivikare ej vänt sitt hat/psykiska lidande mot ego-svin i styrelser världen över ist, ja det ser jag som mycket märkligt - mod. Men visst, man måste ju börja där man står och kan. Så att du vill agera mot Rysslands dynga är också bra!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="limegreen, post: 1025520"] Bra, bra med tankar, bra med engagemang! Det svåra i sammanhanget är ju att vi i väst-världen sett från helikopter antagligen inte är ett dugg bättre än Ryssland på många punkter. Ta det här med att vi har politiska/ekonomiska system där vita kostymklädda män genom egoistiska och direkt omoraliska handlingar kan fiffla vidare så att miljontals människor, och vårt klimat, blir lidande - den orättvisa resursfördelningen. Och dessa skamfläckar till s.k. män ser många som något eftertraktansvärt (jag spyr...). Att inte skolmassakerare i USA/Breivikare ej vänt sitt hat/psykiska lidande mot ego-svin i styrelser världen över ist, ja det ser jag som mycket märkligt - mod. Men visst, man måste ju börja där man står och kan. Så att du vill agera mot Rysslands dynga är också bra! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vi sväljer mycket skit
Tillbaka
Topp