Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vi sväljer mycket skit
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Alvaeus" data-source="post: 1025531" data-attributes="member: 94122"><p>SVT eller TV4 kan inte sända OS då dem inte hade råd.</p><p></p><p>Men jag håller med dig i det du säger, samtidigt som man lite naivt önskar att sport och politik kunde hållas isär. Men känner jag mig själv kommer jag titta ändå, eftersom det är ett så stort steg för sporten, och får se över det faktum att rysk politik är ett helvete.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Alvaeus, post: 1025531, member: 94122"] SVT eller TV4 kan inte sända OS då dem inte hade råd. Men jag håller med dig i det du säger, samtidigt som man lite naivt önskar att sport och politik kunde hållas isär. Men känner jag mig själv kommer jag titta ändå, eftersom det är ett så stort steg för sporten, och får se över det faktum att rysk politik är ett helvete. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vi sväljer mycket skit
Tillbaka
Topp