Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vi sväljer mycket skit
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ake_Astrom" data-source="post: 1025597" data-attributes="member: 127291"><p>Nu tar jag den enkla vägen och låter all text stå kvar.</p><p></p><p>Det fetstilta är väl svårt att uppnå men kan ju vara en vision.</p><p></p><p>Jag vet att alla människor är påverkade av just sin "ryggsäck" och innehållet i den finns det en massa människor, organisationer, myndigheter och andra makthavare som påverkar. </p><p></p><p>I en värld där man tillåter oliktänkande utan förtryck (eller liknande) så har de flesta större chans att bilda sig en egen uppfattning.</p><p></p><p>Nu börjar det bli svårt att på kort tid hinna med att lösa problemet men för att återknyta till tråden så påpekades det ju att i Ryssland så är det inte helt "fritt" att vara oliktänkande och skall vi inte visa att vi tycker de går för långt genom att bojkotta OS.</p><p></p><p>Det har ju skett förr i OS sammanhang.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ake_Astrom, post: 1025597, member: 127291"] Nu tar jag den enkla vägen och låter all text stå kvar. Det fetstilta är väl svårt att uppnå men kan ju vara en vision. Jag vet att alla människor är påverkade av just sin "ryggsäck" och innehållet i den finns det en massa människor, organisationer, myndigheter och andra makthavare som påverkar. I en värld där man tillåter oliktänkande utan förtryck (eller liknande) så har de flesta större chans att bilda sig en egen uppfattning. Nu börjar det bli svårt att på kort tid hinna med att lösa problemet men för att återknyta till tråden så påpekades det ju att i Ryssland så är det inte helt "fritt" att vara oliktänkande och skall vi inte visa att vi tycker de går för långt genom att bojkotta OS. Det har ju skett förr i OS sammanhang. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vi sväljer mycket skit
Tillbaka
Topp