Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
vi trenger sted å bo!!!!!!!!!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freddyfox" data-source="post: 81964" data-attributes="member: 42993"><p>for det første så virker det ikke særlig effektivt å "söka runder på det här forumet" som dere ville sagt det.. for dere tar jo ingen ting seriøst!! for det andre, det var nordmennene som fant opp skikjøring, så at vi kanskje kjørte i litt annerledes drakter for mange hundre årsiden er kanskje ikke så rart??? for å si det sånn, på den tiden vi begynte å kjøre ski visste dere knapt åssen man lagde en isbit! hørte forresten dere var litt usikre igjen, for han som hadde oppskriften var død<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p><p></p><p>Norge-Sverie</p><p>2-1</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freddyfox, post: 81964, member: 42993"] for det første så virker det ikke særlig effektivt å "söka runder på det här forumet" som dere ville sagt det.. for dere tar jo ingen ting seriøst!! for det andre, det var nordmennene som fant opp skikjøring, så at vi kanskje kjørte i litt annerledes drakter for mange hundre årsiden er kanskje ikke så rart??? for å si det sånn, på den tiden vi begynte å kjøre ski visste dere knapt åssen man lagde en isbit! hørte forresten dere var litt usikre igjen, for han som hadde oppskriften var død;) Norge-Sverie 2-1 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
vi trenger sted å bo!!!!!!!!!
Tillbaka
Topp