Hej!
Vi är två tjejer som är intresserade av att hyra en lägenhet i val d i vinter. Skulle ni kunna maila lite info och bilder till oss!? läge, pris, storlek, bäddar etc.? funderar på att åka ner i mitten av december...
tack tack!
/Amanda o linda
amber_222@hotmail.com
lindalysmask@hotmail.com