Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Via Lattea '13/'14
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LeMoert" data-source="post: 1024709" data-attributes="member: 68389"><p>Fredde - Får se hur mycket tid det blir över för Cervinia, måste ju jobba och dylikt också, men än så länge har jag inte något större projekt för januari-april, så där någong gång kanske. Blir det av så hör jag av mig! För övrigt får du väldigt gärna kolla hur de hos Nortlander ställer sig till åkning med en numera stadsbo som jag.</p><p></p><p>Christian - Jag köpte säsongskortet innan det gick upp till fullpris, fick ett projekt för resten av året som betalar helt okej samma dag, så det kändes som ett bra sätt att fira. Räknar nog med att dra upp för småfjutt en eller två gånger i veckan, om inte annat så för träning, och sen ägna helgerna då det finns mer tid åt riktiga turer och så vidare. Bor du fortfarande i Torino? I sådana fall skulle vi ju kunna dra på aperetivo någon dag, och klättersäsongen i dalarna är ju inte helt slut heller, hehe.</p><p></p><p>Jarnebring - Hade frun varit 13 vid inseminering hade nog farbror blå haft någonting att säga om det. Och samhället i allmänhet. Hur som, jag var bara i Via Lattea två-tre dagar förra säsongen eftersom jag bodde i Serre Chevalier, men det fanns rätt gott om pistnära åk i skog. Inte lika mycket lärkträd som i Serre vad jag minns, svårt att slå den dalen vad jag vet, men det räckte fint ändå. Vad jag minns utan att lova för mycket är att vi höll oss mestadels åt väster runt Claviere då vi bodde i närheten och hittade ett fint stråk ganska omgående, men sen ägnades resten av tiden åt att utforska och improvisera, så den där minnesbilden kan vara rätt skev. Dock är det värt att nämna att det då var runda tre dagar sen snö och småplättarna mellan pistarna fortfarande var ospårade. Fint för offpiste och få som åker detsamma verkade vara standard i stora delar av området, vilket inte är en helt galen kombination.</p><p></p><p>/Martin</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LeMoert, post: 1024709, member: 68389"] Fredde - Får se hur mycket tid det blir över för Cervinia, måste ju jobba och dylikt också, men än så länge har jag inte något större projekt för januari-april, så där någong gång kanske. Blir det av så hör jag av mig! För övrigt får du väldigt gärna kolla hur de hos Nortlander ställer sig till åkning med en numera stadsbo som jag. Christian - Jag köpte säsongskortet innan det gick upp till fullpris, fick ett projekt för resten av året som betalar helt okej samma dag, så det kändes som ett bra sätt att fira. Räknar nog med att dra upp för småfjutt en eller två gånger i veckan, om inte annat så för träning, och sen ägna helgerna då det finns mer tid åt riktiga turer och så vidare. Bor du fortfarande i Torino? I sådana fall skulle vi ju kunna dra på aperetivo någon dag, och klättersäsongen i dalarna är ju inte helt slut heller, hehe. Jarnebring - Hade frun varit 13 vid inseminering hade nog farbror blå haft någonting att säga om det. Och samhället i allmänhet. Hur som, jag var bara i Via Lattea två-tre dagar förra säsongen eftersom jag bodde i Serre Chevalier, men det fanns rätt gott om pistnära åk i skog. Inte lika mycket lärkträd som i Serre vad jag minns, svårt att slå den dalen vad jag vet, men det räckte fint ändå. Vad jag minns utan att lova för mycket är att vi höll oss mestadels åt väster runt Claviere då vi bodde i närheten och hittade ett fint stråk ganska omgående, men sen ägnades resten av tiden åt att utforska och improvisera, så den där minnesbilden kan vara rätt skev. Dock är det värt att nämna att det då var runda tre dagar sen snö och småplättarna mellan pistarna fortfarande var ospårade. Fint för offpiste och få som åker detsamma verkade vara standard i stora delar av området, vilket inte är en helt galen kombination. /Martin [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Via Lattea '13/'14
Tillbaka
Topp