Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
vid neg.färgtvång....
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Luuuthman" data-source="post: 60278" data-attributes="member: 23029"><p>ok, om man ska ha dia film(vilket man ska ha för att få så bra bilder som möjligt) ska man köra med velvia 100F lr provia 100. men om man nu vill ha bilderna på papper, överförda till cd m.m. så är det ju otvivelaktigt mkt lättare att använda sig av neg.färg film. så jag sitter här o funderar på vad för storpack man ska beställa inför vintern.</p><p> superia 100/200 verkar vara ganska bra för vinterfoto, möjligtvis oxå nya kodak HD 200. </p><p></p><p>någon som har tips??</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Luuuthman, post: 60278, member: 23029"] ok, om man ska ha dia film(vilket man ska ha för att få så bra bilder som möjligt) ska man köra med velvia 100F lr provia 100. men om man nu vill ha bilderna på papper, överförda till cd m.m. så är det ju otvivelaktigt mkt lättare att använda sig av neg.färg film. så jag sitter här o funderar på vad för storpack man ska beställa inför vintern. superia 100/200 verkar vara ganska bra för vinterfoto, möjligtvis oxå nya kodak HD 200. någon som har tips?? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
vid neg.färgtvång....
Tillbaka
Topp