Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
vid neg.färgtvång....
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JP_Collen" data-source="post: 60279" data-attributes="member: 28883"><p>Skulle tippa på att om du vill ha det utskrivet på papper är nog det enda vanligt negativ. Överförda till cd-skiva spelar ingen roll vilket du väljer..Bara om du gör det hos framkallningsfirman el. om du har en negativscanner som scannar riktigt bra..Men det är ju coolare att kolla på dia, men lättare med vanligt neg.</p><p>Men jag skulle nog kanske plåta med Velvia 50 el. 100.. Färg neg: Konika 100 ( och även 200) har jag plåtat mycket med.. Så dom kan ja rekomendera...Kodak HD 200 vet jag inte mycket om..</p><p>Men kör på låg iso så spelar inte namnet på filmen så stor roll...(?)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JP_Collen, post: 60279, member: 28883"] Skulle tippa på att om du vill ha det utskrivet på papper är nog det enda vanligt negativ. Överförda till cd-skiva spelar ingen roll vilket du väljer..Bara om du gör det hos framkallningsfirman el. om du har en negativscanner som scannar riktigt bra..Men det är ju coolare att kolla på dia, men lättare med vanligt neg. Men jag skulle nog kanske plåta med Velvia 50 el. 100.. Färg neg: Konika 100 ( och även 200) har jag plåtat mycket med.. Så dom kan ja rekomendera...Kodak HD 200 vet jag inte mycket om.. Men kör på låg iso så spelar inte namnet på filmen så stor roll...(?) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
vid neg.färgtvång....
Tillbaka
Topp