Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Videokamera för 3-4000?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeppenator" data-source="post: 247472" data-attributes="member: 53337"><p>Du lägger över klippen med en Firewire kabel som du förhoppningsvis får med. annars kan de gå med usb men de går SJUUUUKT långsamt.</p><p>du behöver ett klipp program för å kunna klippa sen. jag rekomenderar pinnacle studio 8-10 de finns massa olika versioner men nån mellan 8an å 10an är bäst. de är ganska billigt å lätt att lära sig.. kostar ett par hundralappar å funkar fint för å redigera film</p><p></p><p>föressten! du måste ha ett Firewire kort i datan, har du inte det så är de svårt att lägga över klippen seddu... införskaffa ett sånt! kostar några hundra de också</p><p></p><p>Hoppas du blev lite klokare nu:P</p><p></p><p>/jesper</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeppenator, post: 247472, member: 53337"] Du lägger över klippen med en Firewire kabel som du förhoppningsvis får med. annars kan de gå med usb men de går SJUUUUKT långsamt. du behöver ett klipp program för å kunna klippa sen. jag rekomenderar pinnacle studio 8-10 de finns massa olika versioner men nån mellan 8an å 10an är bäst. de är ganska billigt å lätt att lära sig.. kostar ett par hundralappar å funkar fint för å redigera film föressten! du måste ha ett Firewire kort i datan, har du inte det så är de svårt att lägga över klippen seddu... införskaffa ett sånt! kostar några hundra de också Hoppas du blev lite klokare nu:P /jesper [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Videokamera för 3-4000?
Tillbaka
Topp