Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Videokamera
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Knolpak" data-source="post: 59000"><p>Det är inget fel på funktioner. Dock skulle jag tro att bilden och främst ljudet är rätt så kasst. Våran 550i är ljudet väldigt dåligt. Me ndet är naturligtvis en privärd kamera för 5000kr. Hade jag letat i den klassen hade jag nog tagit den. Vi hade en på min förra skola som kosta<de 6000kr och hade inte ens DV in/ut. SÅ prisvärd är den.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Knolpak, post: 59000"] Det är inget fel på funktioner. Dock skulle jag tro att bilden och främst ljudet är rätt så kasst. Våran 550i är ljudet väldigt dåligt. Me ndet är naturligtvis en privärd kamera för 5000kr. Hade jag letat i den klassen hade jag nog tagit den. Vi hade en på min förra skola som kosta<de 6000kr och hade inte ens DV in/ut. SÅ prisvärd är den. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Videokamera
Tillbaka
Topp