Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
videokamera
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ChamBenkeYxan" data-source="post: 82112" data-attributes="member: 34055"><p>Jag kör med en panasonic nvgs-10</p><p>Köpte den med idiot försäkring som tur var.</p><p>Efter att ha krashat inte allt för jävligt med kameran i fickan så funkade inte firewire porten.</p><p>kostade 6000 för ett år sen film kvaliten kan man inte klaga på men bättre vidvinkel skulle va skönt.</p><p>har 10ggr optisk zoom vilkelt är fullt tillräkligt.</p><p>det här med digital zoom e bara skit försämrar ju bildkvaliten. </p><p></p><p>Ett tips är att köpa en kamera som har</p><p>minst 10x optisk zoom</p><p>rejäl vidvinkel</p><p>antiskak funktion</p><p>minne för att ta sköna stillbilder</p><p></p><p>en sådan kamera kostar runt 6000 idag</p><p>efter att ´ha tagit en tur på priceruner.se</p><p>så inser jag att en sådan kamera kan man få för under 5000 idag. (aningen alkoliserad just nu) puss på er alla sköna människor</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ChamBenkeYxan, post: 82112, member: 34055"] Jag kör med en panasonic nvgs-10 Köpte den med idiot försäkring som tur var. Efter att ha krashat inte allt för jävligt med kameran i fickan så funkade inte firewire porten. kostade 6000 för ett år sen film kvaliten kan man inte klaga på men bättre vidvinkel skulle va skönt. har 10ggr optisk zoom vilkelt är fullt tillräkligt. det här med digital zoom e bara skit försämrar ju bildkvaliten. Ett tips är att köpa en kamera som har minst 10x optisk zoom rejäl vidvinkel antiskak funktion minne för att ta sköna stillbilder en sådan kamera kostar runt 6000 idag efter att ´ha tagit en tur på priceruner.se så inser jag att en sådan kamera kan man få för under 5000 idag. (aningen alkoliserad just nu) puss på er alla sköna människor [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
videokamera
Tillbaka
Topp