Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
videokamera
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="carrwik" data-source="post: 82113" data-attributes="member: 38085"><p>Jag kör med en sony PC09E. Har legat i ryggsäcken i drygt 100 snowboard dagar fördelat på två säsonger. Funkar hur bra som hällst. Har vurpat X antal gånger, blivit utsatt för tok kyla samt spillt öl på den. </p><p>Den har digital in/ut samt anolog in. Riktigt grym. Den har slutat att tillvärkas men en uppföljare finns och kostar ca 10 000:- Med tanke på hur ofta man köper videokamra så kan det va värt att lägga till lite extra cash ovh få en grym.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="carrwik, post: 82113, member: 38085"] Jag kör med en sony PC09E. Har legat i ryggsäcken i drygt 100 snowboard dagar fördelat på två säsonger. Funkar hur bra som hällst. Har vurpat X antal gånger, blivit utsatt för tok kyla samt spillt öl på den. Den har digital in/ut samt anolog in. Riktigt grym. Den har slutat att tillvärkas men en uppföljare finns och kostar ca 10 000:- Med tanke på hur ofta man köper videokamra så kan det va värt att lägga till lite extra cash ovh få en grym. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
videokamera
Tillbaka
Topp