Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Videoklipps bettygsättningen på freeride,
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FilleJ" data-source="post: 473540" data-attributes="member: 53905"><p>Visst jag håller med om det ni säger. Men som jag har fått förklarat för mig av snubben som har gjort tråden så måste filmklippet som man sätter en 5a på vara i klass med pbp för annars kan man dra sin moppemusche i röven... (se min gb för förklaring)</p><p>Hur bra låter det. Man måste ju låta personen som ser filmen avgöra om det är värt en 5a eller inte... </p><p>Sen är det klart att om man har ett filmklipp där man typ ramlar lite så kanske det inte är värt en 5a. </p><p></p><p>Men min poäng är ändå att om folk har gjort en nice film som man tycker är bra så måste man ju få sätta 5a på den även om åkning och filmning inte är i samma klass som pbp. </p><p></p><p>Men jag har ju tydligen jätte fel enligt skaparen av tråden... </p><p></p><p>Har jag fel i det jag tycker?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FilleJ, post: 473540, member: 53905"] Visst jag håller med om det ni säger. Men som jag har fått förklarat för mig av snubben som har gjort tråden så måste filmklippet som man sätter en 5a på vara i klass med pbp för annars kan man dra sin moppemusche i röven... (se min gb för förklaring) Hur bra låter det. Man måste ju låta personen som ser filmen avgöra om det är värt en 5a eller inte... Sen är det klart att om man har ett filmklipp där man typ ramlar lite så kanske det inte är värt en 5a. Men min poäng är ändå att om folk har gjort en nice film som man tycker är bra så måste man ju få sätta 5a på den även om åkning och filmning inte är i samma klass som pbp. Men jag har ju tydligen jätte fel enligt skaparen av tråden... Har jag fel i det jag tycker? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Videoklipps bettygsättningen på freeride,
Tillbaka
Topp