Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
vika en banan
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jonathan_chips" data-source="post: 491313" data-attributes="member: 54672"><p>Hej mitt namn är simon, efternamnet börjar på t och jag är mogen och tuff. Jag anser att jag måste kunna mer om skidor än en 17-åring, det är ju en självklarhet, eller? När jag sedan inser att jag faktiskt är ganska så lost och förstår att det jag skrivit i en tråd inte stämmer så bestämmer jag mig för att langa iväg en skön kommentar i en annan random tråd, bara för att visa på att jag är mogen lixom. </p><p></p><p>Ärligt talat Simon vad fan har vad jag anser mig kunna om skidor med om jag är vuxen eller ej? Bara för att du nu råkar vara två år äldre säger det väll inte ett skit om dina kunskaper, jag tycker du visade rätt så bra i föregående tråd hur långt dessa sträcker sig. Om du sedan blir ledsen och måste skriva en kommentar i en ny tråd bara för att vara fittig så föreslår jag att du gråter ut hos mamma istället, big boy.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jonathan_chips, post: 491313, member: 54672"] Hej mitt namn är simon, efternamnet börjar på t och jag är mogen och tuff. Jag anser att jag måste kunna mer om skidor än en 17-åring, det är ju en självklarhet, eller? När jag sedan inser att jag faktiskt är ganska så lost och förstår att det jag skrivit i en tråd inte stämmer så bestämmer jag mig för att langa iväg en skön kommentar i en annan random tråd, bara för att visa på att jag är mogen lixom. Ärligt talat Simon vad fan har vad jag anser mig kunna om skidor med om jag är vuxen eller ej? Bara för att du nu råkar vara två år äldre säger det väll inte ett skit om dina kunskaper, jag tycker du visade rätt så bra i föregående tråd hur långt dessa sträcker sig. Om du sedan blir ledsen och måste skriva en kommentar i en ny tråd bara för att vara fittig så föreslår jag att du gråter ut hos mamma istället, big boy. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
vika en banan
Tillbaka
Topp