Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
vika en banan
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jonathan_chips" data-source="post: 491371" data-attributes="member: 54672"><p>Bra att du tog dig tid att skriva en lång fin text, tack, synd att du inte sa något nytt bara.. Angående det där med kunskap så säger jag inte att jag självklart kan mycket mer än dig, det som satte igång det hela var "du kan ju knappast tro att du, en grabb på 17 jordsnurr, vet mer?". Sjukt fjantigt att blanda in ålder i det hela då den inte har något med saken att göra. Vad av det jag skrev fick dig att bilda uppfattning om att jag "inte kan ett skit", bara en fråga sådär.</p><p></p><p>Angående alla kommentarer så tar jag gärna på mig rollen som en "h8er" då jag är sjukt trött på alla onödiga trådar och jag vet att många andra känner likadant. Freeride har blivit sjukt oskönt de senaste åren, inge stämning what so ever. Vad av det jag skrivit har du uppfattat som kaxigt? Om det återigen är relaterat till min ålder så kan du ju ta och bredda vyerna lite..</p><p></p><p>Måste även tillägga att ditt inlägg verkligen var fantasifyllt, det var väldigt härlig läsning.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jonathan_chips, post: 491371, member: 54672"] Bra att du tog dig tid att skriva en lång fin text, tack, synd att du inte sa något nytt bara.. Angående det där med kunskap så säger jag inte att jag självklart kan mycket mer än dig, det som satte igång det hela var "du kan ju knappast tro att du, en grabb på 17 jordsnurr, vet mer?". Sjukt fjantigt att blanda in ålder i det hela då den inte har något med saken att göra. Vad av det jag skrev fick dig att bilda uppfattning om att jag "inte kan ett skit", bara en fråga sådär. Angående alla kommentarer så tar jag gärna på mig rollen som en "h8er" då jag är sjukt trött på alla onödiga trådar och jag vet att många andra känner likadant. Freeride har blivit sjukt oskönt de senaste åren, inge stämning what so ever. Vad av det jag skrivit har du uppfattat som kaxigt? Om det återigen är relaterat till min ålder så kan du ju ta och bredda vyerna lite.. Måste även tillägga att ditt inlägg verkligen var fantasifyllt, det var väldigt härlig läsning. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
vika en banan
Tillbaka
Topp