Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
vika en banan
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Grilljanne" data-source="post: 491393" data-attributes="member: 35021"><p>varsågod. nej precis, jag skrev inget direkt nytt eftersom det verkar som om jag måste upprepa allt tio gånger innan du förstår, vilket är lite synd. och angående ålder, så är det inte ett dugg onödigt att blanda in det eftersom det har väldigt mycket med saken att göra eftersom det du hade skrivit innan i den tråden var sjukt omoget och bara allmänt negativt. det fick dig liksom inte att låta som någon expert direkt, utan bara som något väldigt ogenomtänkt och onödigt som bara kan komma från en 17årings tangentbord. och om du som du säger, gärna tar på dig rollen som en "h8er" (vilket förövrigt är ett jävligt larvigt uttryck), så får du väl räkna med att folk irreterar sig på din negativa ton i varje tråd. </p><p></p><p>sen angående det sista du skrev så kan jag hålla med dig, men jag tror ju knappast att du, med din "h8er"-attityd påverkar stämningen på freeride till något bättre genom att vara otrevlig och negativ varje gång du skriver något.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Grilljanne, post: 491393, member: 35021"] varsågod. nej precis, jag skrev inget direkt nytt eftersom det verkar som om jag måste upprepa allt tio gånger innan du förstår, vilket är lite synd. och angående ålder, så är det inte ett dugg onödigt att blanda in det eftersom det har väldigt mycket med saken att göra eftersom det du hade skrivit innan i den tråden var sjukt omoget och bara allmänt negativt. det fick dig liksom inte att låta som någon expert direkt, utan bara som något väldigt ogenomtänkt och onödigt som bara kan komma från en 17årings tangentbord. och om du som du säger, gärna tar på dig rollen som en "h8er" (vilket förövrigt är ett jävligt larvigt uttryck), så får du väl räkna med att folk irreterar sig på din negativa ton i varje tråd. sen angående det sista du skrev så kan jag hålla med dig, men jag tror ju knappast att du, med din "h8er"-attityd påverkar stämningen på freeride till något bättre genom att vara otrevlig och negativ varje gång du skriver något. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
vika en banan
Tillbaka
Topp