Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Vikt fråga
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rev440" data-source="post: 853272" data-attributes="member: 91265"><p>Tjena. Nu kommer det ännu en trökig brädfråga;-) </p><p>Så här ligger det till, jag började åka bräda förra säsongen. Körde då årskort och utvecklades ganska mycket, (har åkt skateboard samt mycket skidor innan). Åkte då samt nu på en Ride Agenda 156! Köpte den billigt då ja inte visste om jag skulle gilla att åka bräda! Nu blev det ju så att jag älskar åkningen och måste köpa ny bräda som jag kan utvecklas på ännu mer. </p><p>Jag är 182cm lång och väger 84kg. Jag åker mest park men givetvis förflyttas jag i pisten då och då när man åker med polare i fjällen med mera;-) och då vill jag helst ha något som man kan leka på i lägre hastigheter<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Brädorna jag har kollat in på är (givetvis) skate bananan, men även forum youngblood och nitro team gullwing (alla dessa i 156 eller 157).</p><p>Frågan blir ju nu om skate bananan inte kommer att fungera då jag väger så mycket som jag gör?! På önske plats nummer två kommer då nitron. Men kommer denna att bli bra i parken??</p><p></p><p>Jag ska nog säga att jag inte direkt är världens bäste jibber men som 25 årig nybörjare relativt ok ;-)</p><p></p><p>Vad tycker ni om mina val?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rev440, post: 853272, member: 91265"] Tjena. Nu kommer det ännu en trökig brädfråga;-) Så här ligger det till, jag började åka bräda förra säsongen. Körde då årskort och utvecklades ganska mycket, (har åkt skateboard samt mycket skidor innan). Åkte då samt nu på en Ride Agenda 156! Köpte den billigt då ja inte visste om jag skulle gilla att åka bräda! Nu blev det ju så att jag älskar åkningen och måste köpa ny bräda som jag kan utvecklas på ännu mer. Jag är 182cm lång och väger 84kg. Jag åker mest park men givetvis förflyttas jag i pisten då och då när man åker med polare i fjällen med mera;-) och då vill jag helst ha något som man kan leka på i lägre hastigheter:) Brädorna jag har kollat in på är (givetvis) skate bananan, men även forum youngblood och nitro team gullwing (alla dessa i 156 eller 157). Frågan blir ju nu om skate bananan inte kommer att fungera då jag väger så mycket som jag gör?! På önske plats nummer två kommer då nitron. Men kommer denna att bli bra i parken?? Jag ska nog säga att jag inte direkt är världens bäste jibber men som 25 årig nybörjare relativt ok ;-) Vad tycker ni om mina val? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Vikt fråga
Tillbaka
Topp