Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Vikt fråga
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sCaz" data-source="post: 853627" data-attributes="member: 92637"><p>Tjena!</p><p></p><p>173cm och 100kg på mig och jag åker runt och är nöjd i både puder och pist i hög och låg fart med min 156'a. Jag skulle egentligen vilja gå ner till en ~153'a. Trots min vikt poppar den skönt och blir inte för mjuk. Det handlar nog lite mer om hur man kontrollerar sin vikt i förhållande till brädan. Det är snarare ett problem om man är för lätt och inte har någon vikt att flexa brädan med.</p><p></p><p>Mvh</p><p>Peter</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sCaz, post: 853627, member: 92637"] Tjena! 173cm och 100kg på mig och jag åker runt och är nöjd i både puder och pist i hög och låg fart med min 156'a. Jag skulle egentligen vilja gå ner till en ~153'a. Trots min vikt poppar den skönt och blir inte för mjuk. Det handlar nog lite mer om hur man kontrollerar sin vikt i förhållande till brädan. Det är snarare ett problem om man är för lätt och inte har någon vikt att flexa brädan med. Mvh Peter [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Vikt fråga
Tillbaka
Topp