Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
viktigt med träning av benmuskler?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ElisWaltersson" data-source="post: 496907" data-attributes="member: 82781"><p>Tjabba! </p><p>Jag har några frågor som skulle vara roligt att få svar på :D</p><p>Och, de är,</p><p></p><p>Hur pass viktigt är det att träna benmusklerna när man åker skidor?</p><p>Kommer jag känna någon skillnad om jag tränar dom?</p><p></p><p></p><p>Och om de nu lönar sig att träna (som jag tror att de gör) så kan nån tipsa mig med någott tips hur jag kan träna benen? och jag gillar inte gymmet. finns de något annat sätt :D Jag brukar köra dedär när man ställer sig mot väggen och lixom böjer på knäna så det ser ut som man lixom sitter på en stol i luften med ryggen mot väggen. Jag brukar köra det några minuter varje dag och då är det lårmusklerna som tränas upp. Lönar det sig? och är lårmuxklerna viktigare än vad t.ex vadmusklerna är? </p><p></p><p></p><p></p><p>Skulle vara roligt och veta så jag får ett humm om hur jag ska lägga upp träningen</p><p></p><p></p><p>Tack på förhand!</p><p></p><p></p><p>/E</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ElisWaltersson, post: 496907, member: 82781"] Tjabba! Jag har några frågor som skulle vara roligt att få svar på :D Och, de är, Hur pass viktigt är det att träna benmusklerna när man åker skidor? Kommer jag känna någon skillnad om jag tränar dom? Och om de nu lönar sig att träna (som jag tror att de gör) så kan nån tipsa mig med någott tips hur jag kan träna benen? och jag gillar inte gymmet. finns de något annat sätt :D Jag brukar köra dedär när man ställer sig mot väggen och lixom böjer på knäna så det ser ut som man lixom sitter på en stol i luften med ryggen mot väggen. Jag brukar köra det några minuter varje dag och då är det lårmusklerna som tränas upp. Lönar det sig? och är lårmuxklerna viktigare än vad t.ex vadmusklerna är? Skulle vara roligt och veta så jag får ett humm om hur jag ska lägga upp träningen Tack på förhand! /E [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
viktigt med träning av benmuskler?
Tillbaka
Topp