Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Viktigt o klä sig dyrt?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Baljan" data-source="post: 615038" data-attributes="member: 103002"><p>Hej!</p><p></p><p>Man kan ju inte köpa plagg bara för att det är dyrt. Jag är i backen för åkningen.</p><p>Sedan köper jag inte det billigaste heller, men att lägga massa pengar på kläderna för andra är skevt.</p><p></p><p>Köp de kläder du trivs i och det du anser att det är värt.</p><p>Åker man mycket och alla tider på året så kanske man tycker att det är värt att lägga mer. Men att köpa dyra plagg bara för att passa in en säsong är inte något jag skulle gör. Schysstare att lägga pengarna på en till resa eller uppleva andra orter.</p><p></p><p>Lägg ut de pengar du har råd med och anser att det är värt!</p><p>Roligare att stå på skidor eller bräda än att sitta med dyra kläder!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Baljan, post: 615038, member: 103002"] Hej! Man kan ju inte köpa plagg bara för att det är dyrt. Jag är i backen för åkningen. Sedan köper jag inte det billigaste heller, men att lägga massa pengar på kläderna för andra är skevt. Köp de kläder du trivs i och det du anser att det är värt. Åker man mycket och alla tider på året så kanske man tycker att det är värt att lägga mer. Men att köpa dyra plagg bara för att passa in en säsong är inte något jag skulle gör. Schysstare att lägga pengarna på en till resa eller uppleva andra orter. Lägg ut de pengar du har råd med och anser att det är värt! Roligare att stå på skidor eller bräda än att sitta med dyra kläder! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Viktigt o klä sig dyrt?
Tillbaka
Topp