Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Viktigt o klä sig dyrt?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jjosefsson" data-source="post: 620410"><p>McKinley är ett budetmärke, det är bara så</p><p>Intersport säljer oxå tekniska kläder av 8848 samt Didriksson av god kvalitet, därav priskillnaden</p><p>Mckinley uppger vad jag vet inte vattenpelare permabilitet eller tejpade sömmar</p><p>MCkinley är aldrig med i konsumerverkets eller RÅD O RÖNS tester</p><p>Stadiums ACV kläder däremot finns teknisk specifikation till, Vattenpelare 10000 tror jag</p><p>Det är bara att gratulera att du trivs med MCkinley, </p><p>Har man en gång vant sig med hög tekniskt nivå köper man knappast ett budget märke</p><p>Det behöver inte bli dyrt om man väljer rätt klädmärke. 2500-3500 kr för byxa och jacka</p><p>Då får man tidlösa kläder som håller måttet både till design och funktionalitet i många år</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jjosefsson, post: 620410"] McKinley är ett budetmärke, det är bara så Intersport säljer oxå tekniska kläder av 8848 samt Didriksson av god kvalitet, därav priskillnaden Mckinley uppger vad jag vet inte vattenpelare permabilitet eller tejpade sömmar MCkinley är aldrig med i konsumerverkets eller RÅD O RÖNS tester Stadiums ACV kläder däremot finns teknisk specifikation till, Vattenpelare 10000 tror jag Det är bara att gratulera att du trivs med MCkinley, Har man en gång vant sig med hög tekniskt nivå köper man knappast ett budget märke Det behöver inte bli dyrt om man väljer rätt klädmärke. 2500-3500 kr för byxa och jacka Då får man tidlösa kläder som håller måttet både till design och funktionalitet i många år [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Viktigt o klä sig dyrt?
Tillbaka
Topp