Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Viktigt o klä sig dyrt?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="dannedelphin" data-source="post: 835681"><p>joel\leoj</p><p></p><p>hatten av, detta skall lyftas fram och rätt iaktagelse av auree tha village.</p><p>då jag jobbade i wc-liften la jag ner mycket av mina sega dagar</p><p>på att just reflektera över detta (förrutom att bokstavligen glo på alla söta</p><p>å goa sockertoppar från södra sverige). utförsåkare i lyxförpackning</p><p>och kittade till tusen på nybörjar/medelnivå. självfallet är det</p><p>ju upp till var och en men man kan inte undgå att det ligger</p><p>något mycket märkligt (skevt) kring detta. såvida du inte skulle platsa</p><p>i svts program "ung och bortskämd", vilket (antagligen!) är vanligt förekommande</p><p>i åredalen (per capita). </p><p></p><p>samtidigt som det är skevt så vill man ju inte missunna andra, denna</p><p>korta vinning då man står där på torget å slår till på ett magnifikt neonfärgat</p><p>puke performance-ställ med prislappen kring femsiffrigt. för av denna </p><p>handling blir du ju direkt ingen bättre skidåkare (undantag finns då det ibland</p><p>inspirerar), utan kanske snarare sämre då denna handling kan sätta sig i huvudet</p><p>och på så sätt missgynna grundpositionen bl.a.</p><p>däremot betvivlar jag icke att handlingen, för människan, kan skänka en tillhörighet. </p><p></p><p>tilläggas bör att även jag har fastnat i träsket. dock köper jag mest beggat, men</p><p>det gynnar ju fortfarande plånboken mer än den mentala biten där skidgläje</p><p>och det lugna allmäntillståndet kan få sig en känga pga av jag står där på berget</p><p>och har klätt/beter mig som ett am full pro mit den pow-feelin´. då gäller det att </p><p>man hittar styrkan å blir som folk igen, innan östra skall droppas med vattenskidorna</p><p>som har plasten kvar på belagen. vad är goda förebilder?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="dannedelphin, post: 835681"] joel\leoj hatten av, detta skall lyftas fram och rätt iaktagelse av auree tha village. då jag jobbade i wc-liften la jag ner mycket av mina sega dagar på att just reflektera över detta (förrutom att bokstavligen glo på alla söta å goa sockertoppar från södra sverige). utförsåkare i lyxförpackning och kittade till tusen på nybörjar/medelnivå. självfallet är det ju upp till var och en men man kan inte undgå att det ligger något mycket märkligt (skevt) kring detta. såvida du inte skulle platsa i svts program "ung och bortskämd", vilket (antagligen!) är vanligt förekommande i åredalen (per capita). samtidigt som det är skevt så vill man ju inte missunna andra, denna korta vinning då man står där på torget å slår till på ett magnifikt neonfärgat puke performance-ställ med prislappen kring femsiffrigt. för av denna handling blir du ju direkt ingen bättre skidåkare (undantag finns då det ibland inspirerar), utan kanske snarare sämre då denna handling kan sätta sig i huvudet och på så sätt missgynna grundpositionen bl.a. däremot betvivlar jag icke att handlingen, för människan, kan skänka en tillhörighet. tilläggas bör att även jag har fastnat i träsket. dock köper jag mest beggat, men det gynnar ju fortfarande plånboken mer än den mentala biten där skidgläje och det lugna allmäntillståndet kan få sig en känga pga av jag står där på berget och har klätt/beter mig som ett am full pro mit den pow-feelin´. då gäller det att man hittar styrkan å blir som folk igen, innan östra skall droppas med vattenskidorna som har plasten kvar på belagen. vad är goda förebilder? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Viktigt o klä sig dyrt?
Tillbaka
Topp