Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
viktminskning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Robbott" data-source="post: 418314" data-attributes="member: 48767"><p>Tyvärr måste jag säga att gyminstruktörerna är för mesiga. Vill man ha en vältränad kropp funkar det inte att träna på gym 2-3 gånger i veckan som de rekommenderar utan man måste köra hårdare. Dessutom är övningarna de visar inte de bästa heller. Nu snackar jag självklart inte om alla instruktörer utan de jag har sett och träffat på mitt gym, finns säkert bra instruktörer, eller det måste det ju göra! Dock kan de ju mkt om kost vilket kanske var huvudtopic här.</p><p></p><p>Mitt tips är att förstå träning själv istället för att låta någon säga åt dig vad du ska göra. Då lär du känna din kropp och kan träna åt de resultat du vill uppnå. Så läs mycket! Eller prata med folk som har läst mycket och diskutera för träning är så svårt.</p><p></p><p>Vad det gäller viktminskning så banga kolhydraterna helt och rör på dig mkt. Det gör susen för din polare. Dock vet jag inte om han hinner på 2 veckor.</p><p></p><p>Aja nu har jag skrivit för mkt egentligen haha hej</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Robbott, post: 418314, member: 48767"] Tyvärr måste jag säga att gyminstruktörerna är för mesiga. Vill man ha en vältränad kropp funkar det inte att träna på gym 2-3 gånger i veckan som de rekommenderar utan man måste köra hårdare. Dessutom är övningarna de visar inte de bästa heller. Nu snackar jag självklart inte om alla instruktörer utan de jag har sett och träffat på mitt gym, finns säkert bra instruktörer, eller det måste det ju göra! Dock kan de ju mkt om kost vilket kanske var huvudtopic här. Mitt tips är att förstå träning själv istället för att låta någon säga åt dig vad du ska göra. Då lär du känna din kropp och kan träna åt de resultat du vill uppnå. Så läs mycket! Eller prata med folk som har läst mycket och diskutera för träning är så svårt. Vad det gäller viktminskning så banga kolhydraterna helt och rör på dig mkt. Det gör susen för din polare. Dock vet jag inte om han hinner på 2 veckor. Aja nu har jag skrivit för mkt egentligen haha hej [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
viktminskning
Tillbaka
Topp