Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Viktökning !
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pallepuder" data-source="post: 395080" data-attributes="member: 43629"><p>för mig fungerade konceptet att börja plugga på högskola, sluta träna lika ofta, sen lev ett normalt student liv.... = drick stora mängder öl minst 2ggr i veckan (MINST!!) som en direkt reaktion av detta kommer din konsumption av pizza öka drastisk, då du bakfylle misären kommer på att det finns magiska telefonnummer, som skickar mat till dörren. detta ikombination med ett oregelbundet föreläsnings schema som omöjliggör ett regelbundet tränings schema gjorde att jag gick upp, och blev lite sött knubbig (kramgo)</p><p></p><p>avslutade studier och hårt kropps arbete är för övrigt ett bra sätt att slippa vara "kramgo" </p><p></p><p>testa tex stenläggning, mycket bra för axlarna... </p><p></p><p>MVH jonas</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pallepuder, post: 395080, member: 43629"] för mig fungerade konceptet att börja plugga på högskola, sluta träna lika ofta, sen lev ett normalt student liv.... = drick stora mängder öl minst 2ggr i veckan (MINST!!) som en direkt reaktion av detta kommer din konsumption av pizza öka drastisk, då du bakfylle misären kommer på att det finns magiska telefonnummer, som skickar mat till dörren. detta ikombination med ett oregelbundet föreläsnings schema som omöjliggör ett regelbundet tränings schema gjorde att jag gick upp, och blev lite sött knubbig (kramgo) avslutade studier och hårt kropps arbete är för övrigt ett bra sätt att slippa vara "kramgo" testa tex stenläggning, mycket bra för axlarna... MVH jonas [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Viktökning !
Tillbaka
Topp