Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Viktökning !
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rassa" data-source="post: 407953" data-attributes="member: 81451"><p>**Jag är inte på något sätt professionell eller seriös. Jag har tränat på gym i 3 år och har aldrig tagit chansen att träffa en "personlig coach". Så seriös är jag.**</p><p></p><p>Tipslista:</p><p>Går du fortfarande i en vettig skola där du får gratis mat varje dag så utnyttja det. Lika bra och äta upp alla skolans mat för den är billig.</p><p></p><p>Buffér. Att dra en Tacobufé efter träningen är inte helt fel. Som mål för ätandet kan du ha att restaurangen ska gå i konkurs efter x veckors träning.</p><p></p><p>Kebab. Billigt och mycket mat. Funkar dåligt om du blir förgiftad och inte kan äta på flera dagar.</p><p></p><p>Åk mycket skidor. Varför bygga på biceps med några ynka kilo när du kan bygga på låren med tiotals? Bara å köpa ett par timglas med lite svängradie och svänga hela vägen ner utan att vila.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rassa, post: 407953, member: 81451"] **Jag är inte på något sätt professionell eller seriös. Jag har tränat på gym i 3 år och har aldrig tagit chansen att träffa en "personlig coach". Så seriös är jag.** Tipslista: Går du fortfarande i en vettig skola där du får gratis mat varje dag så utnyttja det. Lika bra och äta upp alla skolans mat för den är billig. Buffér. Att dra en Tacobufé efter träningen är inte helt fel. Som mål för ätandet kan du ha att restaurangen ska gå i konkurs efter x veckors träning. Kebab. Billigt och mycket mat. Funkar dåligt om du blir förgiftad och inte kan äta på flera dagar. Åk mycket skidor. Varför bygga på biceps med några ynka kilo när du kan bygga på låren med tiotals? Bara å köpa ett par timglas med lite svängradie och svänga hela vägen ner utan att vila. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Viktökning !
Tillbaka
Topp