Stinna Ny medlem 2008-10-26 Vil I rejse med i uge 52/1? #1 Hej! Vi er to danske piger på 27 år, der skal på skitur imellem jul og nytår. Vi har ikke bestemt stedet endnu, men overvejer Val T eller St Anton. Vi mangler nogle kompisser at rejse med - vil I med? Julia og Stinna
Hej! Vi er to danske piger på 27 år, der skal på skitur imellem jul og nytår. Vi har ikke bestemt stedet endnu, men overvejer Val T eller St Anton. Vi mangler nogle kompisser at rejse med - vil I med? Julia og Stinna