Vil I rejse med i uge 52/1?

Stinna

Ny medlem
Vil I rejse med i uge 52/1?
Hej!

Vi er to danske piger på 27 år, der skal på skitur imellem jul og nytår. Vi har ikke bestemt stedet endnu, men overvejer Val T eller St Anton.

Vi mangler nogle kompisser at rejse med - vil I med?

Julia og Stinna
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp