Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
VILDMARKSOFFPISTSKIDA för SCHWEDEN alp ÅRE
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="dr-telemark" data-source="post: 924928" data-attributes="member: 44806"><p>Jag fattar att DH är extrem men apropå löjliga argument: Bibby Pro väger 4450gram i 188-längd. Specad vikt på DH är 4550gram. Mina väger under 4500. Rocker 2 har jag inte en aning om vad den väger. Har du?</p><p></p><p>Vad gäller knäna så finns det så många konstiga uppfattningar om vad som är farligt eller inte. Det är värt en egen tråd.</p><p>Jag är ortoped, telisåkare och kör breda skidor med duckstance. Sen får väl folk tolka in vad dom vill. Att dra åt bindningen några extra snäpp är nog mycket värre än att köra breda skidor if you ask me...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="dr-telemark, post: 924928, member: 44806"] Jag fattar att DH är extrem men apropå löjliga argument: Bibby Pro väger 4450gram i 188-längd. Specad vikt på DH är 4550gram. Mina väger under 4500. Rocker 2 har jag inte en aning om vad den väger. Har du? Vad gäller knäna så finns det så många konstiga uppfattningar om vad som är farligt eller inte. Det är värt en egen tråd. Jag är ortoped, telisåkare och kör breda skidor med duckstance. Sen får väl folk tolka in vad dom vill. Att dra åt bindningen några extra snäpp är nog mycket värre än att köra breda skidor if you ask me... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
VILDMARKSOFFPISTSKIDA för SCHWEDEN alp ÅRE
Tillbaka
Topp