Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
VILDMARKSOFFPISTSKIDA för SCHWEDEN alp ÅRE
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JWester" data-source="post: 930453" data-attributes="member: 20139"><p>Armada TST är mitt, något partiska, men välmenande tips.</p><p></p><p>Är det djupt (vilket det ju sällan är i Åre) så hanterar den rockade nosen (samma shape som JJ) det galant, men den traditionella tailen hjälper upp stabiliteten där JJ kommer kort. JJn har problem med att stompa större klippor och hopp om det inte är riktigt djup puder, TSTn slår ner lite djupare samtidigt som nosen hålls uppe med early risen. Alltså en ganska allround skida som du kan ha riktigt kul med. Jag kommer förmodligen åka på "the Norwalk", som kommer nästa år. Den har samma shape som TST men är breddad med 10mm hela vägen.</p><p></p><p>Kör hårt</p><p></p><p>JW</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JWester, post: 930453, member: 20139"] Armada TST är mitt, något partiska, men välmenande tips. Är det djupt (vilket det ju sällan är i Åre) så hanterar den rockade nosen (samma shape som JJ) det galant, men den traditionella tailen hjälper upp stabiliteten där JJ kommer kort. JJn har problem med att stompa större klippor och hopp om det inte är riktigt djup puder, TSTn slår ner lite djupare samtidigt som nosen hålls uppe med early risen. Alltså en ganska allround skida som du kan ha riktigt kul med. Jag kommer förmodligen åka på "the Norwalk", som kommer nästa år. Den har samma shape som TST men är breddad med 10mm hela vägen. Kör hårt JW [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
VILDMARKSOFFPISTSKIDA för SCHWEDEN alp ÅRE
Tillbaka
Topp