Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
VILDMARKSOFFPISTSKIDA för SCHWEDEN alp ÅRE
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="brottarn" data-source="post: 938517" data-attributes="member: 124373"><p>Test vinnarn förra året var völker katana !Åker man mest pist tycker jag man ska glöma breda skidor och satsa på en allround skida typ 85 bredd.Jag har själv katanan och tycker det är en grym skida i offpist och uppkörd teräng.funkar i pisten,men helt fel skida för pist,Det är mycket sällan vi har en halv meter lössnö i sverige så igentligen är det bästa bredd på skidan om man bara åker sverige runt 85 i midjan då har man mest ut av åkningen( tycker jag).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="brottarn, post: 938517, member: 124373"] Test vinnarn förra året var völker katana !Åker man mest pist tycker jag man ska glöma breda skidor och satsa på en allround skida typ 85 bredd.Jag har själv katanan och tycker det är en grym skida i offpist och uppkörd teräng.funkar i pisten,men helt fel skida för pist,Det är mycket sällan vi har en halv meter lössnö i sverige så igentligen är det bästa bredd på skidan om man bara åker sverige runt 85 i midjan då har man mest ut av åkningen( tycker jag). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
VILDMARKSOFFPISTSKIDA för SCHWEDEN alp ÅRE
Tillbaka
Topp