Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vilek rygga till haute route
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AKvS" data-source="post: 296368" data-attributes="member: 14045"><p>Håller med LEAF, tänk längre och köp en lite större. Hellre en lite för stor rygga än en lite för liten. Om ni skall ta det lungt kanske vikten man sparar med en mindre är otroligt viktig. </p><p></p><p>Jag köpte en Arc'Terryx (stavning?) på ungefär 20-25L för ett tag sedan, den är perfekt på ryggen och borde passa många då den går att få i olika storlekar för olika långa ryggar. Bra! Men har nu insett att jag borde ha satsat på 30-35 istället. Jag tycker om att den är lång och därmed inte sticker ut så mycket från ryggen.</p><p></p><p>Ta hem några ryggsäckar som passar bra på öppet-köp och provpacka dem! testa att sätta på skidorna på dem och se hur enkelt det är hemma. Glöm inte att testa den med skidjacka och annat på, hur sitter midjeband och "bröstband" i förhållande till den sändare du har? osv.</p><p></p><p>lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AKvS, post: 296368, member: 14045"] Håller med LEAF, tänk längre och köp en lite större. Hellre en lite för stor rygga än en lite för liten. Om ni skall ta det lungt kanske vikten man sparar med en mindre är otroligt viktig. Jag köpte en Arc'Terryx (stavning?) på ungefär 20-25L för ett tag sedan, den är perfekt på ryggen och borde passa många då den går att få i olika storlekar för olika långa ryggar. Bra! Men har nu insett att jag borde ha satsat på 30-35 istället. Jag tycker om att den är lång och därmed inte sticker ut så mycket från ryggen. Ta hem några ryggsäckar som passar bra på öppet-köp och provpacka dem! testa att sätta på skidorna på dem och se hur enkelt det är hemma. Glöm inte att testa den med skidjacka och annat på, hur sitter midjeband och "bröstband" i förhållande till den sändare du har? osv. lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vilek rygga till haute route
Tillbaka
Topp