Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
vilka allroundskidor, ca 80mm midja?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="koppen89" data-source="post: 618157"><p>Du har gjort extremt rätt i att kolla på Rossignol Bandit skidor.</p><p></p><p>Men jag tycker att du ska ta 86an i stället.</p><p>Vi har sånna här i uthyrningen både som telemark och vanlig skida och dom är helt oslagbara!</p><p>Dom funkar som zenith skidor i backen, och flyter mycket mer än man förväntar sig för en sån smal skida.</p><p></p><p>Till nästa år kommer jag garanterat äga ett par med en NTN bindning.</p><p></p><p>Kan inte svara för 80mm modellen då jag inte kört den, men som sagt, TA 86AN!!</p><p>Jag lovar och garanterar att du inte blir besviken =)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="koppen89, post: 618157"] Du har gjort extremt rätt i att kolla på Rossignol Bandit skidor. Men jag tycker att du ska ta 86an i stället. Vi har sånna här i uthyrningen både som telemark och vanlig skida och dom är helt oslagbara! Dom funkar som zenith skidor i backen, och flyter mycket mer än man förväntar sig för en sån smal skida. Till nästa år kommer jag garanterat äga ett par med en NTN bindning. Kan inte svara för 80mm modellen då jag inte kört den, men som sagt, TA 86AN!! Jag lovar och garanterar att du inte blir besviken =) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
vilka allroundskidor, ca 80mm midja?
Tillbaka
Topp