Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vilka alternativ har jag? Hannes Strolz?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="HannaDE" data-source="post: 1292898" data-attributes="member: 118255"><p>Sjuksköterska än här: ang reumatoiden tippar jag på att dämpning/polstring är viktig för att jämna ut tryck, men de flesta utförsrelaterade pjuck är ju ganska ok fodrade. Formbara innerskor typ intuition är grymt för detta. Finns extra mjuk mm.</p><p>Ang haluxen är sulorna det som kommer vara avgörande, även bredden på pjäxan. En för smal pjäxa kommer trycka ihop foten och nån av mellantårna kommer tyckas upp. En kass sula kommer tillåta foten att kolapsa neråt med domningar som följd. Alltså vill du ha en bred pjäxa med en stadig sula, dock kan de specella halux valgussulorna bli lite knepiga i pjäxor. Men kan funka. Du kan nog moda till en gjuten sula också.</p><p>I övrigt sällar jag mig till skaran av gratisreklam för Åre skidsport. De är grymma! Lycka till.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HannaDE, post: 1292898, member: 118255"] Sjuksköterska än här: ang reumatoiden tippar jag på att dämpning/polstring är viktig för att jämna ut tryck, men de flesta utförsrelaterade pjuck är ju ganska ok fodrade. Formbara innerskor typ intuition är grymt för detta. Finns extra mjuk mm. Ang haluxen är sulorna det som kommer vara avgörande, även bredden på pjäxan. En för smal pjäxa kommer trycka ihop foten och nån av mellantårna kommer tyckas upp. En kass sula kommer tillåta foten att kolapsa neråt med domningar som följd. Alltså vill du ha en bred pjäxa med en stadig sula, dock kan de specella halux valgussulorna bli lite knepiga i pjäxor. Men kan funka. Du kan nog moda till en gjuten sula också. I övrigt sällar jag mig till skaran av gratisreklam för Åre skidsport. De är grymma! Lycka till. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vilka alternativ har jag? Hannes Strolz?
Tillbaka
Topp