Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vilka är bra på att fixa kraschade stålkanter?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sjolund" data-source="post: 517517" data-attributes="member: 39234"><p>Jag är tämligen säker på att de butiker som finns i Uppsala är rätt seriösa, men det är inte helt fantastiskt billigt att få skidorna fixade så jag tänkte be om lite erfarenheter från andra.</p><p></p><p>Jag betalar gärna några kronor extra om jag vet att det blir så bra som det kan bli - kontra crappy-ass för en fortfarande ansenlig summa pengar.</p><p></p><p>Alpingaraget och Alpint har blivit rekommenderade och de verkar kunna sin sak. Är det någon som har fått sina skidor reparerade på tex. Ski Total?</p><p></p><p>Jag kan nog helt enkelt gå runt på stan nån lunch och be om utlåtanden.</p><p></p><p>Tack för alla svar!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sjolund, post: 517517, member: 39234"] Jag är tämligen säker på att de butiker som finns i Uppsala är rätt seriösa, men det är inte helt fantastiskt billigt att få skidorna fixade så jag tänkte be om lite erfarenheter från andra. Jag betalar gärna några kronor extra om jag vet att det blir så bra som det kan bli - kontra crappy-ass för en fortfarande ansenlig summa pengar. Alpingaraget och Alpint har blivit rekommenderade och de verkar kunna sin sak. Är det någon som har fått sina skidor reparerade på tex. Ski Total? Jag kan nog helt enkelt gå runt på stan nån lunch och be om utlåtanden. Tack för alla svar! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vilka är bra på att fixa kraschade stålkanter?
Tillbaka
Topp